Wednesday, November 24, 2010

cinta pertamaku...

          ku manusia yang penuh dosa, berharap ampunanMu. 
lihat di langit kesempurnaan hadirMu, Kau cinta pertama dalam hidup.
                                  [kebesaranMu]
ku bersyukur hanya padaMu Tuhan, Kau tunjukkan laluanku ku pulang.
dan cintaMu bagai air di tandus Sahara, buatku melepaskan dahaga.
                                  [jalan ku pulang]
                 Kau tempatku meminta, Kau beriku bahagia.
          jadikan aku selamanya hambaMu yang selalu bertaubat. 
                  ampuniku ya Allah yang sering melupakanMu, 
         saat Kau limpahkan karuniaMu dalam sunyi aku bersujud.
                                 [padaMu ku bersujud]
               Tuhan, baru ku sedar indah nikmat sihat itu.
        tak pandai aku bersyukur, kini ku harapkan cintaMu
                                 [muhasabah cinta]
        aku ingin mencintaiMu setulusnya, sebenar-benar aku cinta 
             dalam doa dalam ucapan dalam setiap langkahku 
       aku ingin mendekatiMu selamanya, sehina apapun diriku
              ku berharap utk bertemu denganMu ya Rabbi
                                 [aku ingin mencintaiMu]
                                         Allah
i wanna thank you, i wanna thank you for all the things that you've done
            you've done for me through all my years i've been lost, 
               you guided me from all the ways that were wrong
                    i wanna thank you for bringing me home.
                                  [thank you Allah]
                 akan ku serah cinta ini bukan lagi pada manusia
   kerana cinta martabat itu bersalut segunung kepalsuan dan kepuraan
             ......ku serahkan cinta ini hanya padaMu oh Tuhan.......
                                     [ku serah cinta]


note : sje2 je postkn bait2 lrk dr lgu2 yg byk bg ksedaran. ^_^
               [padahal da xde idea nk tulis pe. haha.]
                                   



No comments:

Post a Comment