Wednesday, November 23, 2011

tomodachi ELIN ^_^

20.11.2011 genap la umur elin 20 tahun (da tua). *sory lmbt post* huhu. semoga dengan bertambah umur ni , bertambahlah juga iman elin, bertambah kuat juga ukhuwah dan kemesraan antara kite ^_^ *dan bertambah kuat juga jodoh elin ngan **** teeetttt. hihihi. elin mesti hepy kan bile da masuk 20 thn nih, coz something gonna happen. haha *mama ckp. bkn hana* lalalala =P by the way, so sorry la coz xjd org first yg wish elin. elin tggu kan3x???  tggu le tueww. haha. sory sesangat atas kelewatan yang memang disengajakan. heeeeee ~ memang diri ini sengaja jadi org yg paling last wish elin. baru special. haha. sory gak hadiah tade. xsmpt nk beli. =( *okey, mood seruis* papepun, elin, thanx ye coz sudi jd SAHABAT hana. bersyukur dapat sahabat cam elin. harapnye hingga ke Akhirat =) hana rase satu anugerah bile dpt study kat UITM SHAH ALAM ni. hana dapat kawan dengan elin. Alhamdulillah, Allah da bukak kan ruang tuk hana perbaiki diri. sebab tu Dia jadikan kite kawan. Allah baik kan ?  =D kejadian Allah indah pada masanya. =)

Ya Allah

terima kasih yang teramat kerana kurniakan seorang sahabat yang sangat bermakna.
sahabat yang sentiasa mengingatkan aku kepadaMu.
sahabat susah senang yang sangat memahami.
sahabat yang membawa aku ke arah kebaikan.
insyaAllah.

Ya Allah

kuatkan ukhuwah antara kami.
kuatkan tali persahabatan kami.
kuatkan kepercayaan sesama kami.
utuhkan kasih sayang antara kami.

Ya Allah

kuatkan Iman kami.
semoga kami terus istiqamah dan tawadduk.


you are ONE in a MILLION ! ^_^

sahabat
 seandainya aku lupa padamu, perkenalkanlah dirimu pada ku.
seandainya aku lupa pada Allah, ingatkanlah aku.
seandainya aku lalai, nasihatilah aku.
seandainya aku terlena mengejar duniawi, kejutkankanlah aku.
seandainya aku mulai sombong, sedarkanlah aku.
seandainya aku terjatuh, bangunkanlah aku.
seandainya aku sedih dan kecewa, berilah sokongan pada ku.
seandainya aku pergi dulu sebelummu, pahatkanlah namaku dalam hatimu, dan ku mohon doa darimu.

p/s tuk elin :  harapnya elin tak jemu kawan ngn hana. tak penat melayan kerenah hana. tak menyampah kat hana. tak pernah bosan dgr cite hana. tak muak tengok muka hana. last but not least, tak BULI hana. hahaha =P

nota kaki: sayang ALLAH sangat ! <3. sayang ELIN juga ! <3

3 comments:

  1. heee..thanks hana...syg hana jugak..jgn nakal2..insyaAllah...semoga persahabat ini kekal hingga ke akhir hayat..elin harap persahabatan ini bukan sekadar di dunia,tp diakhirat juga...insyaAllah....syg hana...terima kasih hana tuk segalanya....terima kasih ya Allah...

    ReplyDelete
  2. heee...hana2...insyaAllah..tp yg buli tu mcm...errr...heee

    ReplyDelete
  3. eh3. yg 2 la yg penting skali. haih -_-

    ReplyDelete