Saturday, December 11, 2010

Alhamdulillah...

selamat ptg dunia !! hoho. sah la da boring tahap pe tah ni kan. haha
petang yang indah lagi permai. macam2 yang bole dibuat sampai tak tau pe yang nak dibuat. =D
pe daa yang aku mencarut nih. haha
nak story la gak, semalam aku dapat result .  hoho. nak kate cemerlang tak jugak la.
tp, Alhamdulillah. sume lulus. xde kne repeat. nek sikit la dari sem lepas. =)
wlopon tak berapa membanggakan tp aku still syukur sgt2. coz sumer  yang Allah bg 2 la yang terbaik.
yang tak membanggakan  ni pon coz salah aku. sape suh xstudy tul2 ! huk3x T_T
InsyaAllah, sem depan aku usaha sungguh2 lagi.  !  ^_^ 
pas nih aku kena muhasabah diri mane yang tak btul 2 kena la perbaiki.
dalam idop ni kite tak bole nak salahkan takdir. Allah maha mengetahui pe yang terbaik tuk kite n pe yang kite perlukan sebenarnya.
takdir kite bole berubah klu kite sendiri usaha tuk berubah. InsyaAllah.^_^
maybe kite tak dapat yang lebih baik arini tp, sok lusa kite dapat yang TERbaik plak.
kalau kite ikhlas terima sumer ujian n cabaran InsyaAllah, idop lebih bahagia ! =D

note : JANGAN MINTA DIRINGANKAN BEBAN, MINTALAH DIKUATKAN IMAN
   ~ usaha . doa . tawakal ~


No comments:

Post a Comment